ایرمان

کتاب موبایل ( پزشکی روانشناسی فلسفه ادبیات)

ایرمان

کتاب موبایل ( پزشکی روانشناسی فلسفه ادبیات)

**********پروفایل**********

سلام و چهار چوب!


1- چی شد که این وبلاگ راه افتاد؟

یه سری کتاب الکترونیک (ebook) خوب داشتم که هیچ وقت پشت کامپیوتر بیشتر از چند صفحه از اون ها رو نخونده بودم. وقتی با کتاب موبایل آشنا شدم تونستم کلی کتاب بخونم. بعد دیدم این کتاب هایی که به فرمت JAR در میارم، برای هر سایتی می فرستم، upload نمیکنه. گفتم وبلاگ که نمرده، منم که دستم اینجوری نیست (کج!!!)، پس خودم Share می کنم، شاید یکی هم مثل خودم پیدا بشه که دوست داشته باشه.


2- چیکار می خوام بکنم؟

دوست ندارم کتاب های آبکی (زرد) بذارم تو وبلاگم. کتاب هایی میذارم که اگر علمی بود، قابل استناد باشه و اگر ادبی بود قابل تقدیر. مقاله ی خوب و جالب هم در زمینه های خاص به پستم خورد براتون می ذارم. گرایش خودم فلسفه و روانشناسی فلسفه است. اصلا هم دنبال این نیستم که پر مخاطب باشم. اما اگه یکی بود که واقعا حس کرد چیز به درد بخوری تو این وبلاگ پیدا کرده، خواهش می کنم با یه کامنت من رو خوشحال کنه.


3- من کی ام؟

دکتر حامد ح. پس پیشاپیش ببخشید اگر حجم عمده ای از کتاب هایی که اینجا  میاد، پزشکی خواهد بود.                                                              ایمیل من: hamed318@yahoo.ca


4- حرف آخر:

اگر فرمت غیر موبایل کتابی رو خواستید و تو وبلاگم نبود، کامنت بذارید براتون ایمیل کنم.



ما رو دعا کنید.


نظرات 1 + ارسال نظر
چاشته های میهنی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ

درود
http://www.chashteha.blogspot.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد